מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



ניתוק מחברת בזק

כל המידע וכל מה שצריך לדעת רגע לפני ההתנתקות משירותי האינטרנט והטלפון הביתי של בזק

ניתוק מחברת בזק
טיבר קאשבק
רבים לא מסופקים ממהירות הגלישה המוצעת בחבילת האינטרנט של בזק, מקבלים חיוב יקר עבור שירותי האינטרנט יחד עם שירות הטלפון הביתי ואולי אף חווים שירות לקוחות גרוע. כל אלו הן רק חלק מהסיבות להתנקות מבזק. אך בשביל להתנתק מבזק נכון ולהימנע מטעויות נפוצות שיביאו לתסכול רב, מומלץ לקרוא את מדריך הניתוק מחברות התקשורת

blog-pic-1

מתי כדאי להתחיל בתהליך ההתנתקות מבזק?


אם החלטתם לעבור משירותי האינטרנט של בזק ובעיקר אם יש ברשותכם קו טלפון ביתי עם מספר שתרצו לשמר ולנייד, רצוי קודם שתתחברו לשירות הנדרש ורק לאחר מכן תבצעו את ההתנתקות מול בזק, הסיבה לכך היא שתרצו לשמור על המספר הקיים ולבצע את תהליך הניוד בהצלחה, ובנוסף אתם לא רוצים חלילה להיתקע בלי שירות אינטרנט או טלפון. למקרה שלא ביצעתם עדיין הצטרפות לשירות, עשו השוואה בין חברות אינטרנט או חברות טלפון קווי, התאימו את החבילה לצרכים שלכם, הצטרפו לשירות דרך טיבר ותקבלו קאשבק של עד מאות שקלים בחזרה ישירות לחשבונכם.

איזה פרטים צריך בשביל תהליך ההתנתקות מבזק?


על מנת לבצע התנתקות משירותי האינטרנט או הטלפון של בזק, תצטרכו פרטים של בעל המנוי שכוללים שם מלא, תעודת זהות, כתובת, ארבע ספרות אחרונות של אמצעי התשלום, ומייל אליו תקבלו את אסמכתת הניתוק. על מנת שהניתוק יצא לפועל, מאוד חשוב שהפרטים האלו יהיו זהים לפרטים המופיעים במערכות החברה, ניתן לבדוק זאת על פי החשבוניות שאתם מקבלים מבזק.

מה הן דרכי התנתקות מחברת בזק?


ניתוק מול נציגי בזק בטלפון ללקוחות פרטיים – 199
ניתוק מול נציגי בזק ללקוחות עסקיים – 1800-800-800
הודעת ניתוק בפקס ללקוחות פרטיים – 03-6118221
הודעת ניתוק בפקס ללקוחות עסקיים – 1800-57-57-27
הודעת ניתוק באימייל ללקוחות פרטיים - bezeq_cust_serv@bezeq.co.il
הודעת ניתוק באימייל ללקוחות עסקיים – iski@bezeq.co.il

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר
מוצרים שעשויים לעניין אותך
מבצע
59 /3 חודשים
קאשבק
80 /מנוי
מבצע
59 /2 חודשים
קאשבק
50 /מנוי
מבצע
99 /3 חודשים
קאשבק
60 /מנוי