מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



מדריך הצטרפות לבזק

כל השאלות והתשובות לגבי הצטרפות לשירותי האינטרנט של בזק

מדריך הצטרפות לבזק
טיבר קאשבק
blog-pic-1

איזו תשתית תתאים לנו?


חבילת אינטרנט בזק על תשתית הנחושת פועלות על גבי תשתית הטלפון הביתי במהירות נמוכה יחסית של בין 15 מגה ל200 מגה באזורים מסוימים, זה בעיקר תלוי כמה ארון התקשורת רחוק מהמרכזייה, אך היתרון הבולט בתשתית זו הוא שנקבל רוחב פס אישי, מה שיאפשר לנו גלישה יציבה יותר. בנוסף לתשתית הנחושת של בזק, לחלקנו קיימת אופציה נוספת שמאפשרת גלישה במהירות של עד 2500 מגה והיא תשתית סיבים האופטיים של בזק. תוכלו לבדוק אם קיימת לכם אפשרות לתשתית כזו אונליין מול אתר החברה.

איזה סוגי נתב בזק מציעה?


בזק מציעה את נתב Be התומך במהירות של עד 1000 מגה או נתב Be Fiber שתומך במהירות של עד 2500 מגה. נתבים אלו תומכים גם בטכנולוגיית MESH לכיסוי קליטת הWiFi בבית ובריבוי מכשירים המחוברים לרשת האינטרנט הביתית.

יש לי ראוטר פרטי, אני יכול להשתמש בו?


בתשתית בזק נוכל להשתמש בראוטר פרטי ללא צורך בהשכרה, מה שיוזיל לנו את התשלום החודשי עבור חבילת האינטרנט אך במקרה זה חשוב שנדע שלא נקבל תמיכה טכנית מבזק על הציוד פרטי.

אני רוצה קו טלפון ביתי, מה הכי מומלץ?


הטלפון הביתי של בזק עובד על גבי תשתית קווית ולא תלוי בהפסקת חשמל או הפסקת האינטרנט, לכן איכות הקו של הטלפון הביתי של בזק היא הטובה ביותר כרגע והמחיר בהתאם.
בזק מציעה שני מודלים, מסלול "קו קל" כאשר נשלם על כל דקת שיחה סכום קבוע מראש או חבילות טלפון עם בנק דקות ידוע מראש כאשר על כל חריגה ממנו נשלם בהתאם.
אם יש ברשותכם לחצן מצוקה או ששירות טלפון ביתי חשוב עבורכם, עשו השוואת טלפון קווי בזק בין החבילות המוצעות ותתאימו את החבילה לצרכים שלכם.

ומה לגבי ההתקנה?


גם בחבילת האינטרנט של בזק הפועלת על גבי תשתית הטלפון הביתי וגם בחבילת האינטרנט של בזק הפועלת על גבי תשתית סיבים אופטיים, ההתקנה פשוטה למדי, לאחר ההצטרפות לחבילה המבוקשת, בזק יתאמו לנו התקנה ויגיעו לחבר את התשתית והציוד. מבחינת מחיר ההתקנה, בחבילות האינטרנט הרגילות בבזק הפועלות על גבי תשתית הטלפון הביתי, ההתקנה תעלה לנו סדר גודל של 50₪, אך אם נרצה תשתית סיבים אופטיים של בזק נצטרך להוציא סכום גבוה הרבה יותר. במקרה בו כבר קיימת תשתית בזק פעילה או תשתית סיבים אופטיים של חברה מתחרה, ייתכן וההתקנה תהיה ללא עלות.


מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר
מוצרים שעשויים לעניין אותך
מבצע
45 /3 חודשים
קאשבק
60 /מנוי
החל מ
19.9 /חודש
קאשבק
20 /מנוי
מבצע
89 /2 חודשים
קאשבק
80 /מנוי