מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



תשתית הסיבים של הוט - Hot Fiber

הוט נכנסת כשחקנית חדשה לתחום הסיבים ובכך מהפכת סיבים האופטיים לגמרי מתחילה, אז מה המסלולים המוצעים תחת חבילות הוט פייבר? הכל כאן

תשתית הסיבים של הוט - Hot Fiber
טיבר קאשבק
blog-pic-1


בעקבות המיזוג בין הוט לחברת IBC המפעילה את המותג אנלימטד, מהפכת הסיבים לגמרי כבר כאן וגם הוט מתחילה להציע חבילות אינטרנט וטריפל בטכנולוגיית סיבים אופטיים.
חבילות פייבר הוט מגיעות למהירות של עד 1000 מגה הורדה ו100 מגה העלאה ומאובזרות בציוד מתקדם הכולל את נתב Hotbox 5F עם טכנולוגיית MESH מובנה, תמיכה בתקן מתקדם WiFi 6 AX ואפליקציה לניהול הרשת הביתית.

החבילות בהוט מתחלקות כך שבחבילות עם תשתית במהירות 200-500 מגה נגלוש על גבי תשתית הכבלים של הוט, לעומת זאת בחבילות הוט פייבר נגלוש על גבי תשתית סיבים האופטיים התומכת במהירות של עד 1000 מגה.

המסלולים המוצעים בחבילות הוט פייבר:


החל מ
239 /חודש
קאשבק
300 /מנוי
החל מ
229 /חודש
קאשבק
300 /מנוי
מבצע
59 /3 חודשים
קאשבק
100 /מנוי
מבצע
49 /3 חודשים
קאשבק
90 /מנוי


לשני המסלולים תשלום חודשי קבוע על השכרת נתב בעלות 19.9₪ ועבור התקנת הסיב בעלות 69₪ חד פעמי. בנוסף, בחבילות הטריפל של הוט פייבר, תוכלו להנות משירות Hot TV, אפליקציה עם ממשק טלוויזיה חדש הפועל על גבי רשת האינטרנט וכולל בתוכו כ200 ערוצים, הפקות מקור, סדרות רכש ושירות הVOD.

באפליקציית Hot TV ניתן לצפות על ידי השכרת סטרימר הוט בתשלום חודשי, כמו כן במידה ויש ברשותכם טלוויזיה חכמה מבוססת אנדרואיד TV או טלוויזיה שנקנתה בשנתיים האחרונות מסוג LG, Samsung, Hisense ניתן להוריד את האפליקציה לטלוויזיה ובכך לחסוך את העלות החודשית עבור הסטרימר.

ניתן לראות אם יש לכם אפשרות להתחבר לתשתית סיבים האופטיים של הוט דרך אתר החברה, בנוסף, ניתן למצוא עוד על חבילות הוט לבצע השוואה, להצטרף לחבילה המתאימה ולקבל על כך החזר כספי שיכול להגיע למאות שקלים.

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר