מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



מעבר דירה בזק

עוברים דירה? בהצלחה! כל השאלות והתשובות שאתם צריכים לדעת לפני מעבר דירה עם אינטרנט או טלפון של בזק

מעבר דירה בזק
טיבר קאשבק
עוברים דירה? בהצלחה!
אחת המשימות שלכם היא לדאוג שלא תתקעו ללא שירות תקשורת חיוני לדוגמת האינטרנט או הטלפון הקווי של בזק. לכן רגע לפני מעבר הדירה לחבילות בזק, כמה דברים שאתם חייבים לדעת.

blog-pic-1

מתי להודיע לבזק על מעבר הדירה?


על מנת ליצור גמישות וזמינות טכנאי במידת הצורך עדיף להודיע לחברת בזק כשבועיים לפני מעבר הדירה, במידה ואתם בונים בית או עוברים לבית חדש תודיעו לנציגי מעבר הדירה בבזק כ30 יום לפני המעבר לבית החדש.

איך מודיעים לבזק על מעבר הדירה ומה לגבי החשבונית?


תוכלו להודיע על מעבר הדירה לחברת בזק דרך אתר החברה אונליין ללא המתנה לנציג או להעלות מול נציגי מוקד מעבר דירה במספר 1800-500-199.
מבחינת החשבונית, תקבלו אותה לכתובת החדשה או אם תרצו תוכלו לקבל חשבוניות למייל ללא עלות.

האם יש הטבות על מעבר דירה בבזק?


כן, בחברת בזק תוכלו לקבל הטבה על מעבר דירה ואולי גם זה זמן נהדר להעלות מול נציגי השירות ולהתאים חבילה חדשה שתתאים לצרכים שלכם.

האם יש צורך בטכנאי בזק?


ובכן לא תמיד. במידה ואתם עוברים לדירה שהיה בה לאחרונה תשתית בזק פעילה ייתכן שלא תצטרכו טכנאי ובזק יוכלו לבצע את ההתחברות לשירותי התקשורת מרחוק אך במידה ואתם בונים בית או עוברים לבית חדש יש צורך בטכנאי ונוכחות של בעל המנוי בעת ההתקנה.

מה חשוב לעשות לפני מעבר הדירה לבזק?


רגע לפני מעבר הדירה לבזק אחד הדברים שכדאי לעשות במיוחד כשמדובר על התקנת השירות מחדש הוא להשוות בין מחירי אינטרנט או מחירי טלפון ביתי, בהתאם לצורך. ייתכן ותצליחו להוזיל לעצמכם את העלויות החודשיות עבור שירותי התקשורת וגם לקבל על כך קאשבק דרך טיבר שיכול להגיע למאות שקלים בחזרה אליכם.


מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר