מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



בדיקת תשתית סיבים אופטיים

רוצים לדעת אם גם לכם יש אפשרות לגלוש באינטרנט על גבי תשתית סיבים אופטיים בכתובת מגוריכם? הגעתם למקום הנכון!

בדיקת תשתית סיבים אופטיים
טיבר קאשבק
blog-pic-1


האינטרנט הביתי בישראל עובד שדרוג מתקדם ועובר לתשתית החדשה של הסיב האופטי המאפשר לגולש להנות מאינטרנט מהיר ויציב יותר המתאים לכל המכשירים המחוברים לרשת האינטרנט. ניתן לקרוא עוד במאמר שכתבנו על תשתיות הסיבים האופטיים

מה היתרונות של תשתית סיבים האופטיים?


גלישה באינטרנט על גבי תשתית עם טכנולוגיית הסיב האופטי טובה ועדיפה יותר מתשתיות האינטרנט הקיימות בארץ ולמעשה היא התשתית המתקדמת ביותר. עם תשתית הסיב האופטי ניתן להגיע למהירויות גבוהות בהרבה עם רוחב פס רחב וכמעט פרטי כך שיהיה ניתן לגלוש עם מספר מכשירים במקביל המחוברים על רשת האינטרנט ועדיין להנות ממהירות גלישה גבוהה ואיכותית.

מי כבר יכול להנות ולגלוש על תשתית סיבים אופטיים?


ובכן, החברות בזק, הוט, פרטנר, סלקום ואנלימטד כבר התחילו לפרוס את תשתיות הסיבים האופטיים שלהם ברחבי הארץ בעיקר לבניינים מרובי קומות אבל יש גם לא מעט בתים פרטיים שיכולים להנות מתשתית סיב אופטי. לכן מומלץ לבדוק אם קיימת תשתית סיבים אופטיים של חברה כזו או אחרת בכתובת מגוריכם.


איך אדע אם אני מחובר לתשתית סיבים אופטיים


תוכלו לעקוב מול אתרי החברה או לבדוק את הכלי לבדיקת סיבים אופטיים על פי כתובת שהכנו עבורכם ולראות אילו חברות פרסו תשתית סיבים אופטיים ואם קיימת לכם בבניין היתכנות לאותה תשתית. במידה וקיימת היתכנות לתשתית סיבים אופטיים וההצעה עבור חבילת האינטרנט מתאימה עבורכם, אל תשכחו להצטרף דרך טיבר ולקבל קאשבק מפנק.

בדיקת תשתית סיבים אופטיים בזק פייבר
בדיקת תשתית סיבים אופטיים הוט פייבר
בדיקת תשתית סיבים אופטיים פרטנר פייבר
בדיקת תשתית סיבים אופטיים סלקום פייבר

בדקתי ואין לי היתכנות לתשתית סיבים אופטיים, מה אפשר לעשות?


עוד אין עדיין היתכנות לתשתית? לא נורא! בסופו של דבר זה עניין של זמן עד שתשתית הסיבים האופטיים יגיעו גם אליכם! בינתיים, התרשמו משאר החבילות המוצעות אצלנו ואולי תמצאו חבילת אינטרנט אחרת שתעניין אתכם.

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר