מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



חבילות סלולר על גבי כרטיס eSIM

מה זה כרטיס eSIM? איך אדע אם המכשיר הסלולרי שלי תומך בeSIM ואילו חברות מציעות חבילות סלולר על גבי כרטיס eSIM? הכל כאן!

חבילות סלולר על גבי כרטיס eSIM
טיבר קאשבק
blog-pic-1


eSIM היא טכנולוגיה חדשה ומתקדמת שמאפשרת שימוש בכרטיס SIM דיגיטלי המוטמע במכשיר הסלולרי במקום כרטיס SIM פיזי שמכניסים לתוך המכשיר הסלולרי. זהו צעד חשוב שמאפשר גמישות ונוחות במעבר בין חברות הסלולר בקלות רבה יותר מאשר בעבר.

מה זה כרטיס eSIM?


כרטיס eSIM הוא כרטיס סים מובנה שמוטמע במכשיר הסלולרי ולא ניתן לשליפה (Embedded SIM). אחד היתרונות הבולטים של כרטיס eSIM הוא שהוא מאפשר לקבל גמישות במעבר בין חברות הסלולר משום שכבר אין צורך להמתין לכרטיס הסים או להחליף כרטיס סים פיזי כאשר עוברים בין חברות הסלולר. כרטיס eSIM יכיל בתוכו את המספר הסלולרי ואת חברת הסלולר המספקת את השירות הסלולרי בדיוק כמו כרטיס SIM רגיל.

אלו חברות סלולר מציעות הצטרפות לחבילות סלולר עם כרטיס eSIM?


החברות שמאפשרות הצטרפות לחבילת סלולר על גבי כרטיס eSIM: פלאפון, סלקום, פרטנר, וויקום, הוט מובייל, גולן טלקום ו-019 מובייל. עם התפתחות מהירה ודרישה גבוהה לגמישות ונוחות בענף, חברות סלולר נוספות נערכות לאפשר הצטרפות לחבילות סלולר על גבי כרטיס eSIM.

מבצע
19.9 /3 חודשים
קאשבק
30 /מנוי
החל מ
39.9 /חודש
קאשבק
35 /מנוי
החל מ
39.9 /חודש
קאשבק
30 /מנוי
מבצע
39.9 /3 חודשים
קאשבק
50 /מנוי


איך מתחברים לכרטיס eSIM?


הצטרפות לחבילת סלולר עם כרטיס eSIM למכשירי סלולר תומכים היא מאוד פשוטה ולא מצריכה המתנה עד קבלת הכרטיס. פשוט סורקים קוד QR שמקבלים לכתובת האימייל או למכשיר אחר, משלימים את הוראות ההמשך במכשיר הנייד ומיד תוכלו לגלוש ולדבר במכשיר הסלולרי שלכם.

איך אדע עם המכשיר הסלולרי שלי תומך בכרטיס eSIM?


הדרך הפשוטה ביותר היא לבדוק אם קיים למכשיר הסלולרי שלכם מזהה EID (המספר הייחודי של כרטיס הesim המוטמע במכשירכם) תוכלו לבדוק זאת על ידי חיוג למספר *#06# (לפי הסדר הבא: כוכבית, סולמית, 0, 6, סולמית) לאחר מכן במסך שנפתח אם תראו שמוצג מזהה EID זה אומר שהמכשיר שלכם תומך בכרטיס eSIM ותוכלו להשוות בין החברות המציעות הצטרפות לחבילות סלולר על גבי כרטיס eSIM ולעבור חבילת סלולר בפשטות ומהירות ללא המתנה לכרטיס הסים וללא החלפה של כרטיס סים פיזי.

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר