מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



תוכנית השותפים של טיבר

הצטרפו לתוכנית השותפים שלנו ותתחילו להרוויח כסף מעסקאות שמבצעים החברים והמשפחה שלכם

תוכנית השותפים של טיבר
רובין הוד

תוכנית השותפים של טיבר

תוכניות שותפים הן כלי פופולרי בעולם העסקים המאפשר לקוחות להרוויח כסף נוסף על ידי המלצה על העסק או המוצרים שלו. תוכנית השותפים של טיבר היא הזדמנות מעולה להרוויח כסף בצורה פשוטה ונוחה. כל לקוח של טיבר יכול להצטרף לתוכנית ולהרוויח על ידי הזמנת חברים לרכוש את השירותים והמוצרים שלהם.

איך מצטרפים לתוכנית השותפים של טיבר?

הצטרפות לתוכנית השותפים של טיבר היא פשוטה ונוחה. כל לקוח של טיבר יכול להצטרף לתוכנית על ידי כניסה לפרופיל האישי שלו באתר טיבר בפרופיל תמצאו את אפשרות ההצטרפות לתוכנית השותפים ותוכלו להתחיל להרוויח כסף על ידי הזמנת חברים להשתמש בשירותים ומוצרים של טיבר.

כמה כסף מרוויחים ואת מי אפשר להזמין?

הכמות של הכסף שתרוויחו מתוכנית השותפים של טיבר תלויה בכמות החברים שתביאו. ככל שתביאו יותר חברים לרכוש מוצרים ושירותים דרך הקישורים שלכם, תרוויחו יותר כסף. תהיו זכאים לקבל 15% מהקאשבק של כל החברים שלכם, וזאת תוספת לכסף שתרוויחו מהרכישות האישיות שלכם. אפשר להזמין לתוכנית כל מי שתרצו - משפחה, חברים, או אפילו חברים מרחוק. גם אם הם יעשו מספר קניות שונות, תקבלו תגמול על כל אחת מהן. כל שתצטרכו לעשות הוא לשתף את הקישור הייחודי שלכם ולהביא חברים נוספים ליהנות משירותי טיבר ולצבור יחד תגמולים נוספים.

איך מזמינים חברים ומשפחה?

לאחר ההצטרפות לתוכנית השותפים, תקבלו לינק ייחודי שלכם. תוכלו לשתף אותו עם חברים ומשפחה דרך מייל, רשתות חברתיות, או באמצעות הזנתו באתרים שונים. כל לקוח שיגיע לטיבר דרך הלינק שלכם יהיה זכאי לקאשבק על הרכישות שלו, וכך תזכו גם אתם בקאשבק בגובה 15% מהקאשבק שלו. בכל קנייה שיעשה הלקוח שהוזמן על ידכם, תרוויחו תגמול נוסף והכסף ייכנס לחשבון שלכם.

הגיע הזמן להצטרף ולהתחיל להרוויח

הרגע הכי טוב להצטרף לתוכנית השותפים של טיבר הוא עכשיו! באמצעות ההזמנה של חברים ומשפחה להשתמש במוצרים והשירותים שלנו, תרוויח כסף בכל רכישה שהם יבצעו. הרשמה פשוטה וקלה, ומסע ההרוויחים מתחיל מייד. אז למה לחכות? הצטרף עכשיו והתחיל להרוויח כסף באופן קל ומהנה!

blog-pic-1

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר