מזמינים באתר ומקבלים קאשבק בלעדי
טיבר וואטסאפ



"משא ומתן" עם חברות התקשורת

האם באמת אפשר לקבל מחיר טוב יותר מהשכן על אותה חבילה עם אותם תנאים?

"משא ומתן" עם חברות התקשורת
טיבר קאשבק
לרבים מאיתנו שמשלמים את ההוצאות החודשיות על חשבון הסלולר, האינטרנט, הטלוויזיה או הטריפל קיים החשש שנוכל לקבל מחיר טוב יותר, אז אנחנו עושים השוואת מחירים עם המשפחה, החברים והשכנים במטרה למצוא את המחיר הטוב ביותר ואף חלקנו מאמינים שאם נתווכח עם הנציג בצד השני של הטלפון אולי הוא יוכל לתת הצעה טובה יותר ממה שכבר הציע

blog-pic-1

אז האם באמת אפשר לקבל מחיר טוב יותר מהשכן בחבילה עם אותם תנאים?


כן ולא. נסביר.
בשוק התקשורת בישראל לא רק שהמחירים משתנים מעת לעת, לקוחות חדשים נהנים ממחיר טוב יותר מכאלה שקיימים שנים. לעיתים זה מתבטא בפער של חצי מחיר.
לכן יכול להיות מצב בו השכן נמצא בחבילה שסגר בתקופה שהיה מחיר שונה ללקוחות חדשים מאשר מה שיש עכשיו, אבל לא יכול להיות מצב שבאותו זמן שני לקוחות חדשים יקבלו הצעה שונה על אותה חבילה.

אני רוצה להישאר באותה חברה עם אותן תנאים, רק להוזיל את העלויות החודשיות


במקרה הזה במידה ואתם לקוחות קיימים נסו לקבל מחיר של לקוחות חדשים, עשו השוואת חבילת תקשורת לאותה חבילה עם אותם תנאים שתרצו, בדקו מחירים ותעלו מול החברה לבקש שינוי (ייתכן ותחויבו בעלות חד פעמית על "מעבר תוכנית")

אם לא הצלחתם, תמיד תוכלו להשוות מחירי תקשורת ולהצטרף למסלול המבוקש דרך אתר טיבר. כך תוזילו, תשדרגו לעצמכם את החבילה, תרוויחו את הקאשבק מאיתנו על אותה עסקה וגם אולי תגיעו למחלקה האחרונה שנקראת "שימור שטח" – שם תקבלו את המחיר האחרון האטרקטיבי ביותר שהחברה הקודמת מוכנה לתת בשביל לשמר אתכם. שיהיה לכם בהצלחה!

מצאתם טעות בכתבה? רוצים לחדד או להוסיף משהו? צרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם!
ליצירת קשר