כשנופלת בידכם ההחלטה להתחיל בתהליך התנתקות מול חברת סלקום, הפעולה הזאת בדרך כלל פשוטה אך במקרים מסוימים גוררת איתה עוגמת נפש וחיובים כפולים, לכן מומלץ לעבור לפני בלינק הבא בו תוכלו למצוא מידע רב בנוגע לתהליך
ההתנתקות מול חברות התקשורת השונות וכך תמנעו מצב בו תמשיכו לשלם על השירות ממנו בחרתם להתנתק.
מתי כדאי להתחיל בתהליך ההתנתקות?
אם לא מדובר על החלפת חבילת סלולר, את תהליך ההתנתקות מול סלקום כדאי להתחיל רק לאחר ההצטרפות לחברה החדשה וזאת בשביל למנוע מצב בו יחסר לכם שירות בסיסי לדוגמת טלוויזיה או אינטרנט, לכן אם עוד לא הצטרפתם לשירות מול חברה אחרת, בצעו
השוואת חברות סלולר,
השוואת חברות אינטרנט,
השוואת חברות טלוויזיה או
השוואת חברות טריפל, בהתאם לצורך, הצטרפו לשירות המבוקש דרך טיבר תוך ליווי מלא עד שלב ההתחברות וקבלו על כך קאשבק מפנק שיהפוך את החבילה למשתלמת ביותר.
איזה פרטים צריך בשביל תהליך ההתנתקות מסלקום?
על מנת לבצע את תהליך ההתנתקות מול חברת סלקום בצורה מהירה ובטוחה תצטרכו פרטיים שיאמתו את זהותכם כבעלי המנוי, לכן הקפידו להצטייד עם הנתונים הנדרשים כפי שמופיעים במערכות החברה ובחשבוניות שאתם מקבלים: שם מלא, תעודת זהות, כתובת, אמצעי תשלום וכמובן אל תשכחו להשאיר מייל אליו תקבלו חזרה את אישור הניתוק.
מה הן דרכי התנתקות מחברת סלקום?
ניתוק מול נציגי סלקום – 3123*
הודעת ניתוק בפקס – 052-9980277
הודעת ניתוק באימייל –
[email protected] הודעת ניתוק בדואר רשום לכתובת - הגביש 10, נתניה, ת.ד 4060